واکنش تهیه‌کننده «باد و مه» به اعلام خروج فیلم توسط کارگردان
farhangfun
welcom to weblog fun

به دليل منافات شركت هم‌زمان فيلم در دو جشنواره، ترجيح داديم در جشنواره برلين شركت كنیم
 

 ناصر دهقاني مديرعامل مؤسسه فرهنگي هنري شاهد گفت: فيلم «باد و مه» به جشنواره فيلم برلين دعوت شده و به دليل منافات داشتن شركت هم‌زمان يك فيلم در دو جشنواره طي توافقات انجام شده با «محمدعلي طالبي» ترجيح داديم فيلم در جشنواره فيلم برلين شركت كند. ن در پي انتشار خبر درخواست خروج اين فيلم از جشنواره فيلم فجر توسط كارگردان، وی چنین اظهار داشت: فيلم «باد و مه» به جشنواره فيلم برلين دعوت شده و به دليل منافات داشتن شركت هم‌زمان يك فيلم در دو جشنواره طي توافقات انجام شده با «محمدعلي طالبي» ترجيح داديم فيلم در جشنواره فيلم برلين شركت كند.
وي خاطرنشان كرد: اگر چه علاقه‌مند بوديم «باد و مه» در بخش بين‌الملل جشنواره فيلم فجر شركت كند اما به‌خاطر قوانين جشنواره‌هاي بين‌المللي فيلم را از جشنواره فجر خارج كرديم تا انشاءالله بتوانيم از قبل حضور در يك جشنواره بين‌المللي براي كشور افتخار كسب كنيم.
اين تهيه كننده در پايان گفت: اگر «محمدعلي طالبي» جز اين موارد در خصوص خروج فيلم از جشنواره، اظهارات ديگري در مقام كارگردان «باد و مه» عنوان كرده است، صرفا نظر خود ايشان است.
«محمدعلي طالبي» صبح امروز در توضيح بيشتر درباره بيرون كشيدن فيلمش از جشنواره گفته بود: متاسفانه به دليل عملكرد غيرحرفه‌اي هيئت انتخاب جشنواره طي روزهاي گذشته، ديگر علاقه‌اي به نمايش فيلمم در هيچ كدام از بخش‌هاي اين فستيوال ندارم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 4 / 11 / 1389برچسب:, :: 8:0 بعد از ظهر :: نويسنده : karimkhani

درباره وبلاگ

سلام به همه ی دوستان عزیزم در اینجا همه چیز محیاست.امیدارم ساعتی خوب وخوشی رو در وبلاگم بگذرانید.از شما طالبم که ما رو از پیشنهاد و نظر هاو انتقادات خود دریغ نکنید.دوستان عزیز هر نوع درخواستی دارید در قسمت نظرها بنویسید تا سریعآ انجام و در وبم بذارم.این وب همیشه اپدیت میشه امیدوارم بهره کافی رو از این مطالب ببرید.دوستان عزیز این وب بنا بر درخواست های شما عزیزان میباشد پس ما رو از نظرها پیشنهاد ها و انتقادات خود دریغ نفرمائید.ما رو در این امر مهم یاری فرمائید. با تشکر ادمین وب: کریم خانی 09148116614
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان farhang.it و آدرس farhang.it.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 39
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 271
بازدید کل : 17024
تعداد مطالب : 303
تعداد نظرات : 70
تعداد آنلاین : 1


كدهای جاوا وبلاگ

قالب وبلاگ